Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Subota, 01 Studeni 2025 17:52

JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP JAVNIH POVRŠINA ZA 2025. - ADVENTSKE KUĆICE

Na temelju članka 4. i članka 28. Odluke o zakupu javnih površina (Službeni glasnik Općine Orebić 15/03, 06/09 i 01/12) i Izmjene i dopune plana korištenja javnih površina od 27. listopada 2025. Općinski načelnik Općine Orebić, dana 28. listopada 2025.g., objavljuje

JAVNI NATJEČAJ
ZA DAVANJE U ZAKUP JAVNIH POVRŠINA ZA 2025.

 

1. Javne površine daju se na javni natječaj po cijeni, namjeni i lokaciji koja se definira opisno, a nalaze se u mjesnom odboru kako slijedi:

MJESNI ODBOR OREBIĆ:

1. KIOSCI I DRUGI MONTAŽNI OBJEKTI:
- Trg Mimbelli, površina C, popločani dio trga, detaljno prikazana na skici, 1 adventska kućica površine 8,00 m2, sa pripadajuća 4 stola.
Početna cijena po kućici za advent 2025. g. =400,00 EUR.

- Trg Mimbelli, površina B, popločani dio trga, detaljno prikazana na skici, 1 adventska kućica površine 8,00 m2, sa pripadajuća 4 stola.
Početna cijena po kućici za advent 2025. g. =400,00 EUR.

- Trg Mimbelli, površina A, dio k.č.br. 275, detaljno prikazana na skici, 1 adventska kućica površine 8,00 m2, sa pripadajuća 4 stola.
Početna cijena po kućici za advent 2025. g. =400,00 EUR.

2. Skicu detaljnog prikaza javne površine može se pogledati u prostorijama Općine Orebić svakog radnog dana od 9:00-12:00h i na stranici Općine Orebić.

3. Najpovoljnijom ponudom se smatra ona koja, uz ispunjenje traženih uvjeta i ostvarenih prednosti, sadrži i najveći iznos zakupnine.

4. Prvenstveno pravo imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

5. Ponuda mora sadržavati :
- naziv i sjedište pravne osobe, odnosno ime i prezime te adresu fizičke osobe;
- za pravne osobe rješenje o upisu u sudski registar za fizičke osobe rješenje o upisu u registar obrtnika iz kojih je vidljiva registracija djelatnosti;
- Potvrdu Porezne uprave da nema nepodmirenih obveza prema državnom proračunu, ne stariju od 15 dana od objave natječaja;
- Potvrda Općine Orebić o podmirenim obvezama prema Općine Orebić;
- opis i namjenu javne površine za koju se podnosi zahtjev;
- iznos ponuđene zakupnine;
- Potvrda Ministarstva obrane kojom se dokazuje svojstvo osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz točke 4. ne stariju od 6 mjeseci od objave natječaja;
- Potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje da osoba koja se poziva na pravo prvenstva iz točke 4. nije korisnik mirovine ostvarene na temelju Zakona o pravima hrvatskih branitelja, ne stariju od 6 mjeseci od objave natječaja.

6. Rok za podnošenje ponuda je osam (8) dana od dana objave javnog natječaja u „Dubrovačkom vjesniku„.
Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici preporučenom poštanskom pošiljkom s naznakom "za natječaj-javne površine 2025, ne otvaraj", na adresu Općina Orebić, Obala pomoraca 24, 20250 Orebić.

7. Međusobni odnosi regulirati će se Ugovorom o zakupu javne površine.

8. Pismeni otpravak odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja dostavit će se svim sudionicima natječaja odmah po donošenju.

KLASA:363-07/25-01/02
URBROJ:2117-17-2-25-46
Orebić, 28. listopad 2025.

OPĆINSKI NAČELNIK
Tomislav Ančić